Obserwatorzy

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Kartka w pudełku

Hej!

Mówiłam, że niebawem zawitam powtórnie?
Nie kłamałam!
Jestem i witam się z Wami gorąco☺

U większości  królują prace komunijne.
Kartki, boxy, kartki w pudełku. 
U mnie dziś również kartka w pudełku z tej właśnie okazji.
Dla Łucji.

Praca wykonana na bazie papierów UHK Gallery.
Z pięknymi liliami z I Am Roses.

Chciałam wykorzystać pudełko z Crafty Moly, mam takie fajne z beermaty, ale, oczywiście, najpierw wykonałam kartkę, a dopiero później....
Hmmm, trzeba powiedzieć, że pudełko ma właśnie jej rozmiar☻
I musiałam na szybko włączyć inwencję twórczą i opakowanie do kartki wykonać własnoręcznie.
Co gapa, to gapa!

A oto moja praca:


 




Dziękuję Wam za uwagę i za komentarze pod poprzednim moim postem.
Od razu milej się pracuje!

Życzę Wam miłego tygodnia,

Art Soul

1 komentarz: