Obserwatorzy

środa, 2 września 2015

na zachętę :)

Cześć!
Przybywam dziś do Was z inspiracją troszkę przedwczesną aczkolwiek mam w tym swój cel :) 
Jest wrzesień, dzieci zapoznają się na nowo ze szkołą a dorośli być może jeszcze się urlopują lub zaczynają obmyślać plan na następne wakacje. Dlaczego wspominam tak o czasie? Zazwyczaj kiedy zbliżają się święta Bożego Narodzenia oznajmiam sobie "o nie! w przyszłym roku już na pewno zabiorę się za świąteczne kartki i dekoracje dużo wcześniej!!!" może np. z końcem wakacji? Dlaczego nie?! Pomyślałam sobie, że skoro mi się udało, dlaczego nie miałabym namówić Was do tego :) Przygotowałam więc dziś inspiracje świąteczne, bardzo proste jak również praktyczne. Pokażę Wam na przykładzie swoich prac w jaki sposób można wykorzystać materiały, które wydaja nam się nudne i nieprzydatne. 

Wykonałam trzy prace, każda jest inna, każda ma w sobie jakiś nieskomplikowany ale ciekawy element, który możecie wykonać sami. Mam nadzieję, że zachęcę was troszkę do tego, aby już w wolnym czasie przejrzeć swoje zasoby (nie tylko materiały scrapowe!) i zabrać się szybciej do pracy, aby w grudniu pozostało więcej czasu na pieczenie pierniczków i klejenie pierożków :) 

Oto moje prace na dziś :)
To pierwsza karteczka świąteczna jaką wykonałam w tym roku i pierwsza w takim stylu. Postanowiłam, że ozdobię papier złotą taśmą, która nada troszkę blasku jak również zwykłą złotą kokardką, którą kiedyś zakupiłam (w jakimś markecie za zapewne nie więcej niż 3 zł.), aby ozdobić choinkę. Ostatecznie nie wykorzystałam kokardek na choinkę i kurzyły się w pudle, dlaczego więc nie wykorzystać ich do kartki?! :) kokarda świetnie pasuje do złotej taśmy na papierze :)

Druga karteczka to pomysł na wykorzystanie nudnego (jak dla mnie...i jak do tej pory ;) ) i przede wszystkim nie świątecznego dziurkacza, dzięki któremu stworzyłam choinkę :)
Trzeci pomysł to coś co z pewnością pojawi się u mnie w większych ilościach w tym roku z uwagi na praktyczność :) 
Dziurkacz, który wykorzystałam do zrobienia choinki posłużył mi również do stworzenia tego wianuszka, w którym zamieściłam stempelek autorstwa Ani Nowickiej :) Praca jest wykonana na okręgu o średnicy 7 cm i żeby nie było tak nudno ta praca to nic innego jak magnes na lodówkę :) Myślę, że będą świetnym dodatkiem do kartek świątecznych dla moich bliskich i znajomych :)
Zapraszam również na mojego fp Scrapelka gdzie całkiem niedawno pokazywałam girlandę świąteczną również na lodówkę :)
Przypominam o wyzwaniu, na które jeszcze zdążycie się załapać! Sezon ślubny trwa więc z pewnością macie jakieś prace, na których dodatkowo gości tekturka! Serdecznie zapraszam!
p.s. jeśli macie ochotę na więcej inspiracji tego typu dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam cieplutko
Scrapelka


1 komentarz:

  1. Piękno w całej tej prostocie :) chciałabym mieć takie pomysły jak Ty, wtedy nawet skonstruowałabym helikopter ze sznurówki :)

    OdpowiedzUsuń